Step+Body

Tehokas, koko kehoa kuormittava yhdistelmätunti, jossa laudalle askeltaminen ja lihaskuntoliikkeet vuorottelevat.

FasciaMethod+venyttely

FasciaMethod on suomalaisten fysioterapeuttien, Anne Purasen ja Viivi Kettukankaan, kehittämä kehonhuoltomenetelmä ryhmäliikuntaan ja lisätyökalu yksilövalmennukseen. Tunnilla yhdistyvät myofaskiaalinen liikkuvuusharjoittelu, dynaaminen täsmävenyttely kireille lihaksille ja liikehallintaharjoittelu. Näkökulma on kuntouttava sisältäen harjoitteita yleisimpiin tuki- ja liikuntaelinoireisiin.

Xcross

Jos haluat todella yksinkertaisen ja tehokkaan treenin, Xcross juuri sitä. 1 minuutti per liike,liikkeitä on 6 erilaista. 6 liikkeen jälkeen pidetään 1 minuutin tauko ja sama taas uudestaan yhteensä 4 kertaa. Välineenä käytetään pump-settiä, kahvakuulia, käsipainoja tai oman kehon painoa. Tämä ei jätä ketään kylmäksi.

Pump

Pump-tunnilla kuntosaliharjoittelusta tutut liikkeet on tuotu ryhmäliikuntatunnille. Pumpissa haastetaan kokonaisvaltaisesti vuorollaan koko vartalon lihasryhmät tankoa ja levypainoja vastuksena ja step-lautaa apuna käyttäen. Pump-tunnilla voit aina valita painot itse ja näin vaikuttaa treenin haastavuuteen ja seurata helposti kehittymistäsi. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Tunnin lopussa lyhyet venyttelyt.

Spinning Rock

Napakka spinning-harjoitus rockin tahtiin. Mukana 1 HIIT osuus sekä pitkiä mäkiä istuen ja seisten. Voit tehdä harjoituksesta juuri niin raskaan kuin haluat vastuksia käyttäen.

Body Harmony

Rauhallinen, koko kehoa ja mieltä tasapainottava kehonhuolto tunti. Lisää liikkuvuutta, rentouttaa ja avaa kehoa pitkien ja rauhallisten liikkeiden vaikutuksesta.

Kahvakuula

Kahvakuula on koko kehoa kehittävä lihaskuntotunti.
Tunti koostuu alkulämmittelystä, varsinaisesta kahvakuulalla tehtävästä patteriosuudesta ja loppuvenyttelystä. Patteriosuudessa eri kahvakuulaliikkeitä tehdään jokaista yhtäjaksoisesti minuutti, jonka jälkeen liike vaihtuu seuraavaan. yhtä kahvakuulaliikettä tehdään. Jokainen saa tehdä liikkeet omassa tahdissaan aikaa vastaan. Musiikin temposta ei tällä tunnilla tarvitse välittää.
Kahvakuulailu kehittää monipuolisesti kehon eri lihasryhmiä, niiden voimaa sekä kehonhallintaa. Ohjaaja antaa liikkeistä haastavampia ja helpompia vaihtoehtoja, joista voit valita itsellesi sopivimman.

Ei muuta kuin kahvasta kiinni ja kuulille kyytiä!

HC Kuntonyrkkeily

Tunti koostuu helpoista lyönneistä ja potkuista ja niitä yhdistävistä sarjoista. Varsinaisten nyrkkeilyosuuksien lisäksi tunti sisältää ylä- ja alavartaloa kehittäviä lihaskunto-osuuksia ja sykkeenkohotusta, jonka jokainen voi tehdä oman kuntonsa mukaan.

Tunnilla taistellaan vain itseä vastaan, eikä kontaktia muihin oteta. Tunti ei sisällä vaikeita koreografioita. Hiki virtaa ja kunto kasvaa! Tervetuloa taistelemaan!

Spinning SuomiPop

SuomiPopin parhaiden tahdittamina polkaistaan leppoisa ja hikinenkin pyöräilytunti. Tunti sopii aloittelijoille, mutta myös harjaantunempikin treenaaja saa kunnon hien pintaa.

Pilates

Pilates on kehonhallintamenetelmä, jonka tarkoituksena on kehittää voimaa ja liikkuvuutta. Pilatesharjoittelun avulla opit käyttämään kehosi lihaksia ja niveliä tasapuolisesti
Pilates on saksalais-amerikkalaisen Joseph Pilateksen 1900-luvun alussa kehittämä kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa keskivartalon syviä lihaksia, syventää hengitystä ja opettaa liikkumaan fysiologisesti oikein.

HCAbs

Vahvat vatsalihakset antavat tukea koko vartalolle. Tässä vatsalihasten täsmätreenissä aktivoidaan keskivartaloa monipuolisesti ja tehokkaasti.

Body-kiinteytys

Tule mukaan helpolle ja tehokkaalle
perusjumppatunnille. Tällä tunnilla helpot liikkuvat osuudet sekä lihaskunto-osuudet vuorottelevat. Syke nousee sopivasti ja hiki tulee.

Tunnilla käytetään steppilautaa ja muita jumppavälineitä, kuten käsipainoja, kuminauhoja ja nilkkapainoja. Tunti sopii kaikille!

Joogaa jäykille

Jos olet jäykkä ja kankea, tervetuloa joukkoon kankeaan. Astanga-joogan pohjautuva harjoitus jossa muutamia asanoita on kevennetty. Harjoituksen lopuksi uinutaan loppurentoutukseen josta herätellään takaisin tähän maailmaan. Voit ottaa mukaan torkkupeiton sekä lemppari villasukat.

Spinning Maraton

Strength + Mindful Body

Spinning HIIT25+Hauis25

RVP-reisi/vatsa/pakara

Fat Burning

Spinning45+Abs15

Spin,Run&Row + Kahvakuula